نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

مورایس برود، نویدکیا می‌آید

  • کد خبر: ۲۰۳۶۱۳
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
  • ۷
مورایس برود، نویدکیا می‌آید
اگر مورایس از سپاهان جدا شود محرم نویدکیا جدی‌ترین گزینه برای بازگشت به نیمکت این تیم محسوب می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این باشگاه ندارد واین موضوع را به اطلاع مدیران رسانده است.

مدیریت باشگاه سپاهان در تلاش است هر طور شده این مربی را حفظ کند اما اگر تلاش مدیریت سپاهان جواب ندهد محرم نویدکیا جدی ترین گزینه‌ای خواهد بود که گفته می‌شود جای مواریس را در سپاهان خواهد گرفت.

سپاهان در سه هفته آخر نیم فصل اول لیگ برتر برخلاف انتظارات همه بازی‌های خود را باخت تا استقلال به قهرمانی نیم فصل برسد و این تیم فاصله امتیازی مطلوبی که با دیگر رقبا داشت را به سادگی از دست بدهد و حتی بازگشت 4 امتیاز این تیم از سوی سازمان لیگ نیز تاثیری درتداوم صدرنشینی این تیم نداشته باشد.

باید دید که حضور نویدکیا در سپاهان محقق خواهد شد یا خیر اما این گزینه یکی از محبوب‌ترین چهره های فوتبال در نصف جهان محسوب می‌شود و حضورش برای هواداران این باشگاه جذاب خواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
5
مورایس حالاحالاها هست تا بسوزید
نادر
Germany
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
5
اولا محرم عشق سپاهان هست
دوما نتایج بد سپاهان بیرون زمین رقم خورد
با خیانت و خباثت کل ارکان فدراسیون فوتبال
سوما مورالس هیج جا نمیره
درسته ایشون از کشور دیگه اومده ولی اینقدر در دل ما جا داره ک انگار بچه محل مونه و از بچه گی با هم تو صف نون وایی بودیم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
4
0
اگر سلطان محرم از اول فصل با سپاهان بود دست کم الان ۱۵ امتیاز بیشتر بودم شک نکنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
به پیر به به پیغمبر این مربی سپاهان مربی خوبی نیست من از همون اول میگفتم این مربی با این سبک بازی به جایی نمیرسه .سپاهان اگه بازی های قبل را هم برده به خاطر قدرت تیمی بوده نه مربی .با لگد بندازیدش بیرون این مربی را ، همون نوید کیا خودمون مو نداره اما یه موهاش به مورایس می ارزه.
مم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
نویدکیا توانایی مربیگری سپاهان ندارد مربی باید جنتلمن باشه و بازیکن ها ازش حرف شنوی داشته باشند نویدکیا نمی تونه خودش مدیریت کنه می خواد بازیکن های سپاهان مدیریت کنه غیر ممکنه
مندیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
آدم باشخصیت یعنی نوید کیا نه بی شخصیت کیسه
مندیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
آدم باشخصیت یعنی نوید کیا نه بی شخصیت کیسه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->